Ekskluzywny parasol, który pozyska dla ciebie klienta

Chociaż tytuł tego artykułu brzmi niewiarygodnie, to jednak po głębszym prześledzeniu tematu, okazuje się, że nawet parasol, może być naprawdę poważnym narzędziem marketingowym. I wcale nie jest to teoria czy jakiś wymysł, parasole są wykorzystywane jako produkt promocyjny, który może pełnić rolę np. gadżetu reklamowego. 

Parasol na lato jak znalazł

Ciekawostką jest, że parasol kojarzy się głównie z porami jesiennymi i zimowymi. Ale to właśnie latem są największe w całym roku opady. Może faktycznie deszcze pada trochę rzadziej, jednak ilości spadającego deszczu są bez wątpienie największe. Świadczy o tym chociażby fakt, że na początku lipca 2018 roku ulewne deszcze dokonały wielu zniszczeń i podtopień, a straż pożarna musiała interweniować w wielu miejscach nawet kilkaset razy łącznie. Uszkodzone ulice zostały pozamykane a wszelkie usterki do dzisiaj są likwidowane. Tak czy siak, parasol w okresie letnim jest także bardzo ważnym narzędziem. Ktoś kto musi wyjść z domu do pracy, na zakupy czy do szkoły, lub pracuje na zewnątrz, powinien posiadać parasol, aby chronić się przed ulewami, lub nawet gradem, co latem się zdarza.

Parasol może być upominkiem ekskluzywnym

Ekskluzywny parasol to taki, który został wykonany z materiałów lepszej jakości, posiada reprezentatywny wygląd i można go uznać także za elegancki. W sklepie Gifts24.pl pojawił się nowy parasol automatyczny, który wykonano z wytrzymałego aluminium oraz poliwęglanu. Parasol posiada kolor czarny, dzięki czemu idealnie nada się poza codziennymi zastosowaniami także do biznesu, stroju wizytowego i na specjalne okazje. Rącza wykończona jest antypoślizgowym tworzywem. Parasol posiada także pokrowiec, co dodaje całości jeszcze większej klasy.

parasol automatyczny

Co ma parasol wspólnego z marketingiem i reklamą?

Otóż parasol może być idealnym narzędziem promocyjnym, nawet latem. Parasole reklamowe z nadrukami są ciekawą opcją dla firm do zaistnienia w przestrzeni publicznej. Wystarczy zainwestować w określona ilość parasoli, zlecić wykonanie nadruku – może to być logo i nazwa firmy, informacje o nowym produkcie lub usłudze itd. – wszystko zależy od kreatywności. Parasol jednak będzie użytkowy przez dłuższy czas co oznacza, że nadruk na nim będzie mógł być przez dłuższy czas widoczny w wielu miejscach. Zatem nie nada się taka forma promocji krótkofalowej, kiedy szybko chcemy wypromować np. wyprzedaż. Tutaj raczej inwestuje się w budowę świadomości marki i długotrwałą reklamę na parasolu. Ponadto nawiązujemy nowe relacje biznesowe z potencjalnymi klientami czy kontrahentami, co ma także ogromną wartość marketingową.