Czas na promocję – materiały reklamowe

Niezależnie od tego czy chcemy reklamować ofertę szkoły na targach edukacyjnych, nowy produkt naszej firmy na degustacji, czy też usługę na konferencji – ważne jest to jak się do tego przygotujemy. Nie bez powodu mówi się, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze – również w reklamie to powiedzenie się sprawdza.

Trybunki reklamowe – podstawa każdej konferencji

Inaczej mówi się na nie też: trybunki promocyjne, czy konferencyjne. Jest to podstawowy element każdego większego wydarzenia. Tego typu rozwiązanie ma wiele zastosowań, może służyć jako mównica, element stoiska czy wyposażenie tzw. strefy relaksu. Najważniejsze jest to, że trybunki nie tylko mają swoje praktyczne zastosowanie jak np. miejsce przy którym się przemawia, ale też służą reklamie. Zbudowane są z tworzywa sztucznego,  na którym może znajdować się logo firmy, najważniejsze informacje, czy slogan. Dzięki temu przemawiająca osoba przy trybunie zwraca uwagę nie tylko na siebie, ale też na produkt.

Trybunki reklamowe https://www.avilo.pl/pl/54-trybunka-konferencyjna-du%C5%BCa-5901030303011.html to powszechnie używany gadżet, bez którego ciężko wyobrazić sobie jakiekolwiek większe przedsięwzięcie reklamowe.

Stoiska degustacyjne – zaprezentuj swój produkt

Trybunka konferencyjna może również służyć jako stoisko degustacyjne, ale jeśli chcemy naprawdę przykuć uwagę, istnieją gotowe rozwiązania stworzone właśnie pod ten cel. Stoiska degustacyjne świetnie sprawdzą się w supermarketach, na konferencjach czy różnego rodzaju targach. Wyposażone są w specjalną tablice, dzięki czemu uczestnicy danego wydarzenia z łatwością je dostrzegą. Umieszczenie interesującej grafiki na tablicy i najważniejszych informacji na podstawie stoiska z pewnością sprawi, że ludzie będą chcieli sprawdzić Twój produkt. 

Stojaki na ulotki

Na końcu, ale nie najmniej ważne – stojaki na ulotki. Jak wiemy, każdy kto jest zainteresowany danym produktem, z pewnością będzie chciał dowiedzieć się czegoś więcej. Dobrze, jeśli informacje na temat naszej firmy czy usługi są uporządkowane. W tym mają pomóc stojaki na ulotki, które nie tylko dobrze się prezentują przy stoisku, ale pozwalają na uporządkowanie materiałów reklamowych na temat naszej firmy. Tego typu stojaki, świetnie sprawdzą się również w takich miejscach jak uniwersytety, biblioteki czy urzędy.