Szkolenie z obsługi klienta – moda czy realna potrzeba?

Szkolenie klienta

We współczesnym świecie, klienci coraz częściej walczą o swoje prawa. Mądrości zasłyszane nierzadko na serwisach społecznościowych o wątpliwej renomie, które jednak mogą wywrzeć negatywny ślad na naszej reputacji, czy to w postaci ilości gwiazdek na Google czy Allegro (jeżeli sprzedajemy w sklepie internetowych), czy też w zakresie negatywnego marketingu szeptanego. Ciężko takie sytuacje opanować bez odpowiedniego szkolenia, zwłaszcza w przypadku niektórych klientów, którzy są naprawdę wymagający.

Dlatego ważne jest, aby przechodzić odpowiednie kursu szkoleniowe. Oczywiście kursów tych jest w internecie od groma. Tutaj skupimy się na ofercie grupy kreatywnej.

Nie ma uniwersalnych kursów

Choć mogłoby się wydawać, że klient zawsze jest klientem, w różnych środowiskach należy wykorzystywać różne metody działania. Przykładowo, inaczej zachowamy się w sytuacji, kiedy wściekły klient rzuca wyzwiskami przez telefon, a inaczej w relacji face-to-face. Dlatego dobór odpowiedniego kursu jest podstawą naszego sukcesu.

Oczywiście są pewne, ogólne zestawy, które poszerzą nasze kompetencje miękkie. Przykładowo, szkolenie „klient nasz fan” pozwoli nam poprawić wizerunek naszej firmy, zwiększyć wyniki sprzedażowe i zaangażowanie u sprzedawców, a także pozwoli zbudować długofalowe relacje z klientami (przykładowy kurs: https://grupa-kreatywna.pl/profesjonalna-obsluga-klienta ) Jeśli jednak chcemy poznać bardziej konkretne rozwiązania, wybierzmy szkolenia profilowane, np.:

  • Paragon XXL – sprzedaż i obsługa klienta w sklepie stacjonarnym
  • Negocjator plus – nauka negocjacji dla handlowców
  • AS Sprzedaży B2C – nowoczesne techniki sprzedaży w relacji Business – consumer

Opinie o szkoleniach grupy kreatywnej

Jeśli artykuł to dla Ciebie zbyt mało, aby podjąć decyzję, zapoznaj się z opiniami w internecie. Grupa kreatywna działa już od 10 lat, dlatego możemy znaleźć wiele pozytywnych recenzji na jej temat:

„Nie wiem jakie są szkolenia dedykowane dla firm, ale na szkoleniu otwartym była bomba!! Mała grupa przez co mogłam pytać o wszystko. Mimo takiej małej grupy był ogień i dużo fajnych praktycznych ćwiczeń.„

Zdecydowanie polecam, dzięki zdobytej podczas szkolenia wiedzy jestem zdecydowanie mądrzejszy jeśli chodzi o technikę sprzedaży. Myślałem, że to kolejne z cyklu teoretycznych zajęć, które w praktyce w niczym mi się nie przydadzą, ale na szczęście jestem pozytywnie zaskoczony 😉